Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Frida Mattsson - 19 januari 2009 20:58

Tro det eller ej, men jag har tränat ikväll! Det var också längesen.. Kort på Friskis är köpt så nu blir det massa gympa och gym! Ska bli så skönt. Nu ska konditionen tillbaka och likaså musklerna.


Det är en kluven känsla. En del av mig vill bara få skolan gjord så fort som möjligt, ta studenten och komma ut i friheten. Välja själv vad man ska göra. Den andra delen vill samma sak, men är lite rädd för framtiden. Eller kanske inte direkt rädd, men fundersam. Vart kommer alla ta vägen? Vart är jag om ett år? Om hur länge kommer vi kunna ses igen? Ett år, fem år... ? Det vill jag inte tänka på. Tänk om det inte går att göra det man vill? Får man något sommarjobb? Man vill, men samtidigt inte. . .

Av Frida Mattsson - 19 januari 2009 16:20

Jag pluggar faktiskt.. Känns ovanligt för det var längesen nu, men måste komma igång riktigt med svenskan. Skulle vara så skönt att bli klar med uppgiften så man kan skicka in den. Deadline fredag för mig och lillan.


Måste få säga att jag kommer tycka ganska så mycket om vårt schema nu under våren: Måndag 08.30-11.35. Tisdag 08.30-15.20 Onsdag varannan vecka 10.10-16.30/12.20-16.30 Torsdag 11.35-16.20 Fredag 08.30-09.50. Jag njuter. Äntligen åtminstone en lång sovmorgon och relativt korta dagar! Especially friday baby. Liiiike it.


Nu har jag så gott som bestämt mig för att sluta innebandyn. Ni kanske undrar varför? Motivationen har försvunnit. Varit borta nästan hela hösten och bara ett fåtal månader kvar på säsongen och nästa höst vet jag inte vart jag befinner mig. Har hållit på i sex år så det känns inte längre lika kul. Visst tycker jag sporten är jättekul, men känner att jag vill göra någonting annat. Jag och Linnea har bestämt oss för att köpa kort på Friskis på gympa och där finns ju ett antal pass att välja på. Blir kul tror jag! Jag köper nog ett dubbelkort så jag kan gå på gym med, som lillan kanske också ska göra. Tror det blir kanon! :)


My manager from London texted me a few days ago. Roligt att höra något från honom och hans tankar om framtiden och england. Enligt honom är det tydligen ett tufft land att leva i.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards