Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Frida Mattsson - 5 januari 2009 21:36

Jag hör musik strömma ur mina högtalare. En ytterddörr som öppnas. Kom bara att tänka på en psykologiuppgift vi hade förra hösten.. För snart börjar skolan igen och denna termin har jag psykologi B, äntligen! Inte att skolan börjar, men psykologi. Det är intressant. Men först är det två veckor kvar av höstterminen och tur är väl det för nästa vecka är jag och lillan i Lettland med Mattias. Har gått så otroligt fort. 6 dagar kvar!


Igår köpte jag äntligen min efterlängtade datastol då jag och mamma var ut till Ikea en sväng. Hade presentkort, och fick 50 kr i presentkort för varje 500 man handlade, så blev ett rätt bra pris! Så skönt med en riktig stol här! Mamma fyndade lite julsaker till nästa år.


På kvällen träffade jag en gammal dagis- & klasskompis som jag inte träffat på väldigt många år. Riktigt trevligt med prat, film och lite smaskigt till! Idag åkte han hela resan ner till göteborg, kan ju hoppas det inte blev alltför långtråkigt =)


Idag har jag varit på stan med lillan! Hittade lite mer på rean. Ett par kortare ljusgrå mjukisbyxor som går till vaden ungefär, Zara. Jättesköna är dom! Ett svart tublinne med en lite tjockare vit rand mitt på, Carlings. Gillar det där med tub jag..  Vi köpte också varsitt ämnesblock då skolan som sagt börjar snart. Vi kom underfund med att det är svårt att hitta såna där block, men till slut så.


Mamma och pappa har bröllopsdag, gifta i 26 år. Grattis till dom! Det är en rätt (väldigt) lång tid.. Så ikväll var de ut och åt och jag hade sällskap av Mattias, Nova & Gry. Den sistnämnde är en riktig mysbäbis och himla sällskapssjuk! Så fort jag gick till Nova kom hon krypandes, sätter sig intill mig och gråter. Och så snabbt hon kommer upp i famnen blir hon så lugn så. Det har sin charm i att vara faster måste jag säga =) Mysigt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards