Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Frida Mattsson - 3 januari 2009 22:55

En kall dag, riktigt kall. I ett nytt år ska man börja om, men samtidigt kommer det förflutna också alltid vara en del av mig. Bilder kan få en att minnas, låtar återuppväcka en känsla. Jag ska försöka att inte strula till det så mycket i år. Inget nyårslöfte men försöka kan man ju i alla fall.


Idag sov jag länge som är så skönt. Tänkte ut och springa, men när jag väl kom ut och insåg hur himla kallt det var bestämde jag mig istället för att gå fort. Vill inte börja med att överanstränga halsen det första jag gör, men vill ändå komma igång smått med träning nu igen efter lång tids uppehåll. Var ändå härligt och kanske ännu härligare efteråt med en varm dusch.


Mamma och jag gick sedan till mormor. En spark hade vi med oss, gick väl hyffsat att åka men var mycket grus också. Måste vara väldigt få som ens äger en spark nuförtiden. Ikväll tar jag det bara lugnt hemma. Såg en film förut på tv som var riktigt bra! Redan glömt vad den hette..


Jobbade igår, fredag. Var tänkt att bli 6 timmar, men det blev 11-19. Nu har jag inga mer pass uppskrivna på schemat och jag är anställd till sista januari. Därefter vet jag inte hur det blir för det kommer att behövas mycket mindre folk och det är en del andra som inte har fast anställning, men som då självklart har förtur innan mig eftersom jag är anställd näst sist. Vi får se hur det blir och jag hoppas jag får jobba mer, förhoppningsvis till sommaren. Skulle vara lite (ganska mycket) tomt annars! Trivs så bra där och arbetskamraterna är hur bra som helst.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards