Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Frida Mattsson - 2 januari 2009 22:21

Först tänkte jag skapa en ny blogg som för att börja året som något nytt. Men det blir ju liksom ändå nytt eftersom det är ett nytt år, så det struntar jag nog i. Tar det lite senare i så fall! Har i alla fall rensat denna på allt, så nu börjar vi ändå om.


Nu tänkte jag sammanfatta året 2008 lite kortfattat med positiva och negativa saker.


+ Vännerna såklart. Vad gör man utan dom?

+ London; praktik, värdfamilj & upplevelser. Otroligt.

+ Kroatien med mamsen. Så underbart var det.

+ Gävle & Rättvik - Linnéa & Elin är bra!

+ En jul med snö.
+ En termin avklarad, endast en kvar!

+ Lärdomar. All kunskap är bra kunskap.

+ Gry kom till världen!

+ Jobbet + arbetskamraterna. Goa!

+ Obama. Förhoppningsvis leder han USA bättre.

+ Rix FM sändes. Minus att det är borta nu! Mycket dåligt.

+ Sommaren! 


- Motgångar. En hel del såna men nu glömmer vi dom & börjar om.

- Sjuk. Nästan hela hösten.

- Finanskris. USAs misstag drabbar hela världen.

- Strul. Varit en expert på att röra till allt & det mesta.

- Känslor man inte förstår sig på.


Vi stannar där, så att det blir mer positivt än negativt! 2009 ska bli ett bra år. Och nu en del mål jag vill/ska uppnå & genomföra:


> Lettland. Snart bär det av! 11e janurari.

> Spanien med spanskagruppen.

> Studenten! Gud vad jag längtar.

> Körkort. Längtar, vilken frihet.

> Vara mer frisk & träna!



Nu börjar vi 2009 gott folk. Nu gör vi massor med bra och roliga saker detta år, så blir det också ett bra år! Jag hoppas på en rolig och härlig vår, en underbar, varm & solig sommar. Och att jag tillsammans med mina nära & kära får vara friska & ha det bra.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards