Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Monday

Av Frida Mattsson - 2 februari 2009 22:12

Väldigt händelserik dag. Eller nja, mest lugn och skön!


Den enda "lektionen" vi hade innebar att sitta på kulturmagasinet och lyssna på prat om litterära nobelpristagare. Lånade bok och fick sluta! Sen skulle lillan och jag plugga projekt, men gick väl sådär. En kaffe i vårat mysiga café åtminstone! Men fick reda på att det tydligen bara ska ha öppet 1 timme om dagen framöver, och att snälla damen där måste sluta.


Kan inte kommunen satsa en mindre summa pengar på att vi får vårat lilla café med mysig personal, istället för att lägga ner hundratals miljoner på äventyrsbad, teaterhus och allt vad dom tänker?


Körlektion med Fredde givetvis, vägvisare stod på planeringen. Gick ju rätt så bra!


Mamma har slingat mitt hår ikväll, och imorgon funderar jag på frissan? We'll see.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Mattsson - 14 februari 2009 23:15

Har skaffat en ny blogg! Behövde lite inspiration så kika gärna in på länken nedan istället :-)   http://fridaamattsson.blogg.se/     Nu lämnar jag denna sida, så lägg den andra länken på minnet istället. ...

Av Frida Mattsson - 10 februari 2009 19:33

Två prov avklarade! Så skönt. Tagit en paus nu i religion-pluggandet, suttit två timmar i sträck. Ska väl fortsätta om en liten stund och sen övningsköra. Blev ingen körlektion idag, Fredde fick en uppkörning. Men det gör inte så mycket. Imorgon är d...

Av Frida Mattsson - 9 februari 2009 19:38

Mycketmycketmycket. Ett stort naturprov, med stort S. Imorgon! Dessutom psykologiprov imorgon, och det är inte heller så lite kan jag meddela. Båda är dessutom b-kurser vilket gör det ännu svårare. Och prov i religion b på onsdag. En dag på sig att p...

Av Frida Mattsson - 6 februari 2009 17:22

Har kommit ur det här lite nu - bloggskrivandet. Vet inte längre riktigt hur eller vad jag ska skriva om. Men jag fortsätter skriva för min egen skull så blir det så som det blir, sen är det en bra bonus om ni vill läsa det också!   Fredagar är korta...

Av Frida Mattsson - 4 februari 2009 18:14

Naturlabb: Du ska klämma, känna och disikera ett hjärta. Därefter ska du klippa bort hjärtat och lungor från alla rör och grejer. Blåsa upp ena lungan. Sen delar vi på hjärtat med kniven och kollar lite.   Ungefär så gick vår naturlabb till idag! (Ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards