Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Frida Mattsson - 6 februari 2009 17:22

Har kommit ur det här lite nu - bloggskrivandet. Vet inte längre riktigt hur eller vad jag ska skriva om. Men jag fortsätter skriva för min egen skull så blir det så som det blir, sen är det en bra bonus om ni vill läsa det också!


Fredagar är korta, så då hinner man med lite annat än bara skola. Klassrådet avslutades 10.20 Då begav jag mig till banken, tog ut pengar och begav mig till nästa bank där jag satt in dem.


Vidare till körskolan. Pluggade ett avsnitt teori och sedan körlektion med Fredde! Och en annan kille, som håller på att utbilda sig till körskolelärare. Gick fint.


Åkte sedan till Skönsberg, där jag klippte mig. Skönt att få bort lite och att få luggen lite kortare!


Helgen är ju i alla fall redan bokad åt en. Vad sägs om tre prov och ett läxförhör nästa vecka? Rätt gissat - plugg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards